שירות ניקיון בתים כולל פוליש לבעלי וילות יוקרתיות

ניקיון וילה או בית פרטי יוקרתי ורחב ידיים אינו דבר של מה בכך, וחשוב לבחור רק חברת ניקיון בתים מקצועית ואמינה.

וילה היא בית פרטי צמוד קרקע, זהו נכס גדול ויוקרתי עם חללים מרווחים וגינה מטופחת, עם שטח אדמה גדול מסביב המפריד את הווילה מבתי השכנים. בכל יישוב בישראל ניתן למצוא שכונות עם וילות יוקרתיות ומפוארות, ובעלי בתי היוקרה זקוקים לשירות ניקיון בתים על ידי חברה מקצועית ואמינה המבטיחה תוצאות ניקיון מושלמות, במיוחד לאחר שיפוץ רמונט בווילה או לאחר נזקים שנגרמו לנכס כתוצאה מהצפה, שיטפון, שריפה וכו'.

ניקיון וילות ובתי יוקרה בסטנדרטים גבוהים במיוחד (ללא עוזרות בית)

חברת ניקיון בתים מקצועית ומומלצת מציעה שירותי ניקיון בסטנדרטים גבוהים מאוד לבעלי וילות ובתי יוקרה. כל לקוח זוכה לחבילה ניקיון מותאמת אישית, החברה שולחת נציג מטעמה לפגישת הכרות בבית הלקוח כדי לתכנן את העבודה ולבדוק את התשתיות הקיימות כדי להתאים את שיטת וחומרי הניקיון.

חשוב לציין כי בווילות היוקרתיות יש רצפה העשויה מאריחים יקרים וייחודיים המחייבים טיפול זהיר ושימוש נכון בחומרים ומכשירים. אם בוחרים חברה לא מקצועית העובדים עלולים לנקות את המשטחים השונים, כולל הרצפה, באמצעות מכונה וחומרים העלולים לגרום לנזק בלתי הפיך לשיש, לאבן הטבעית או למשטח מסוג אחר.

לכן, אין להקל ראש בבחירת חברת ניקיון בתים המציעה שירות לבעלי וילות ובתים פרטיים יוקרתיים. חשוב לקרוא מידע אודות חברת הניקיון, לדרוש ממנה מכתבי המלצה, לקרוא מהן שיטות הניקיון של החברה ואיזה ציוד יש לה ויש לחתום על חוזה עבודה מסודר ומפורט הכולל התייחסות גם לאחריות החברה אם נגרמו נזקים בווילה בגלל שימוש לא נכון בחומרים.

מה כלול בחבילה בסיסית לניקיון וילה יוקרתית?

חבילת ניקיון וילה מותאמת לצרכי הלקוח ודרישותיו הייחודיות, ובאופן כללי החבילה הבסיסית של חברת ניקיון בתים מקצועית כוללת את שירותי הניקיון הבאים:

  • שאיבת אבק יסודית על ידי שואב אבק תעשייתי ועוצמתי.
  • ניקיון יסודי במטבח, כולל ניקוי ארונות ומגירות אחסון (מבפנים ומבחוץ), ניקוי מאחורי המקרר, קרצוף משטחי שיש ועבודה כולל הסרת כתמים והברקת המשטח בחומרים מתאימים, ניקוי, חיטוי והברקת כיור, ניקוי יסודי והסרת כתמי שמן מהכיריים ועוד.
  • ניקיון חדרי רחצה ושירותים, בדגש על קרצוף והברקת כיורים, אמבטיה, מקלחון, ברזים, אריחי חיפוי מקרמיקה, ניקוי והברקת מראות, אסלות, ניאגרות, מדפים, ארון אמבטיה ושטיפה יסודית של הרצפה.
  • ניקיון כללי של חלונות מבפנים ומבחוץ, רשתות, תריסים, מסילות, מסגרות של חלונות, ניקוי דלתות ומשקופים כולל הסרת כתמים וכד'.
  • שטיפת רצפות יסודית והסרת כתמים קשים ושאריות צבע באמצעות חומרים איכותיים ובהתאמה לסוג הריצוף והפנלים.
  • פוליש לרצפה בהתאם לסוג הריצוף ואפקט ההברקה הרצוי.

בנוסף, חברת ניקיון בתים מקצועית ומומלצת מנקה את המרפסות והמשטחים בגינה, מציעה שירות מקצועי לניקוי שטיחים וריפודים והחברה יכולה לבצע גם חידוש וליטוש משטחים, ניקיון באמצעות שטיפה בלחץ מים גבוה, הסרת כתמי גרפיטי, פיח ולכלוכים אחרים מהגדר ומקירות הווילה ועוד.

admin

admin

Leave a Replay

יצירת קשר מהירה עם חברת ניקיון בתים - אור קלין

קליק 1 זה כל מה שאתם צריכים לעשות בשביל שנציג חברת אור קלין יחזור אליך בהקדם לקבלת שירות מקצועי או ייעוץ והצעת מחיר ללא התחייבות.

דילוג לתוכן